Tevredenheid bedrijven
Voor ruim 3.200 bedrijven in onze regio zijn wij verantwoordelijk voor het inzamelen en verwerken van bedrijfsafval en het beheer van bedrijfsterreinen. Bedrijven waarderen onze dienstverlening gemiddeld met een 7,9 (7,6 benchmark Afvaldienstverlening). Onze klanten waarderen voornamelijk het nakomen van afspraken, de telefonische bereikbaarheid en de correctheid van onze facturen.
De score promoters geeft het percentage van het aantal klanten weer dat de dienstverlening van Meerlanden voor bedrijven waardeert met een 9 of hoger. Een positieve NPS geeft aan dat er meer klanten zijn die Meerlanden voor bedrijven actief aanbevelen dan klanten die je nauwelijks aanbevelen.
Tevredenheid | 2022 |
---|---|
Meerlanden voor bedrijven | 7,9 |
Benchmark | 7,6 |
Loyaliteit van relaties | 2022 |
---|---|
Promoters | 29% |
NPS | +11 |
Benchmark | -5 |